17 нагород Red Dot Award 2021


По результатам конкурсу Red Dot Award: Бренди та Комунікаційний дизайн 2021, який проводить німецький Design Zentrum Nordrhein Westfalen компанія Hyundai Motor Company отримання 17 нагород за дизайн, що включають 2 нагороди «Кращий з кращих» та 15 «Переможець».

«Краща з кращих» у категорії «Фільми та анімація»

Компанія Red Dot визнала технологічну кампанію Hyundai Motor «Little Big e-Motion» «Кращою з кращих» у категорії «Фільми та анімація». А Нью-Йоркський фестиваль Advertising Award 2021 відзначив відео срібною нагородою.

Відео кампанії показує, як міні-автомобіль, оснащений технологією Emotion Adaptive Vehicle Control (Адаптивний контроль автомобіля EAVC), допомагає маленьким пацієнтам під час лікування.

 

«Кращий з кращих» в номінації «Інтерфейс та користувальницький досвід»

Red Dot також визнала дизайн теми «Інформаційно-розважальна система Hyundai EV - Jong -e», що використовується у IONIQ 5, як «Кращий з кращих» в номінації «Інтерфейс та користувальницький досвід».

Hyundai Motor отримала 17 нагород Red Dot Award 2021 - фото 6

Графічний користувальницький інтерфейс (GUI) системи Jong-e пропонує різноманітні налаштування підсвітки інтер’єру – м’які, делікатні та насичені кольорові переливи з параметричними піксельними елементами дизайну, подібними до тих, що використовуються у зовнішньому світлі IONIQ 5. Система уособлює екологічно чисту концепцію EV та фірмовий стиль Hyundai Motor.

 

Бренд дизайн та комунікація

Hyundai Motor підтвердила свою конкурентну перевагу в Бренд дизайні та комунікаціях, отримавши 15 нагород у наступних категоріях: «Фільми та анімація», «Інтерфейс та користувацький досвід», «Просторова комунікація», «Додатки», «Реклама», «Онлайн» та «Цифрові рішення».

Переможцями у категорії «Фільми та анімація» стали відео кампанії Hyundai Motor «This is Us», яке демонструє надію та солідарність у подоланні COVID-19, та кінематографічний фільм «I am in charge», який закликає до відповідальності кожного задля руху у напрямку прогресу.

 Переможцями в категорії «Інтерфейс та користувацький досвід» стали Інформаційно-розважальна система Hyundai – Aqua Design та власний телеканал Channel Hyundai для телевізорів з підтримкою Smart TV. Переможцями в категорії «Додатки» стали Channel Hyundai, додаток для підключення Hyundai BlueLink та персоналізований мобільний сервіс-додаток бренду Genesis – My Genesis.

Нагорода Red Dot Award – це вже друга світова премія, після iF Design 2021, в галузі дизайну, яку отримують Інформаційно-розважальна система Hyundai – Aqua Design, Channel Hyundai та BlueLink. Примітно те, що Channel Hyundai переміг у чотирьох різних категоріях Red Dot, включаючи «Інтерфейс та користувацький досвід», «Додатки», «Онлайн» та «Цифрові рішення».

Переможцями в категорії «Просторовий дизайн» стали Hyundai Motorstudio Busan, Навчальний центр Hyundai Motor Group, Hyundai EV Station Gangdong та Глобальний навчальний центр Hyundai Cheonan, які, завдяки своєму унікальному дизайну, були високо оцінені клієнтами за надання нових можливостей.

Серед переможців у категорії «Реклама» були OOH & Ambient for London Eye – кампанія бренду IONIQ, що проходила минулого року на всесвітньо відомому London Eye, та H2U (Hydrogen to You) – кампанія, що пропагує нескінченну цінність сталої енергії водню.