Людиноцентрична мобільність завдяки технологічним інноваціям IONIQ 5 та TUCSON


IONIQ 5 та TUCSON  дебютують на великому екрані у фільмі “Людина-павук: Немає шляху додому.”

Напередодні виходу фільму "Людина-павук: Немає шляху додому" вийшла широкомаштабна телевізійна реклама у рамках глобального партнерства між Hyundai Motor і Sony Pictures.

Томас Шемера, виконавчий віцепрезидент і глобальний директор з маркетингу Hyundai Motor Company зазначив - “Присутність IONIQ 5 та TUCSON у фільмі “Людина-павук: Немає шляху додому” – це перша важлива віха в стратегічному партнерстві між Hyundai Motor Company і Sony Pictures Entertainment, а два автомобілі, що залучені в ключових моментах сюжетної лінії фільму, збадьорять мільйони глядачів по всьому світу.

“Hyundai – це синонім передових технологій та інноваційного дизайну, тому не дивно, що саме вони розробили таку динамічну маркетингову кампанію для IONIQ 5 та TUCSON. Ми не сумніваємося, що шанувальники Людини-павука отримають масу задоволення від цієї інноваційної співпраці”, - сказав Джеффрі Годсік, віцепрезидент із глобального партнерства та управління брендами в Sony Pictures Entertainment.

Людиноцентрична мобільність завдяки технологічним інноваціям IONIQ 5 та TUCSON - фото 6                     Людиноцентрична мобільність завдяки технологічним інноваціям IONIQ 5 та TUCSON - фото 7

У 2022 році Hyundai Motor Company планує колаборацію з кінострічкою «Незвідане» та продовженням оскароносного анімаційного фільму, “Людина-павук: Через всесвіт”, прем'єри яких заплановані на лютий та жовтень 2022 року.